Voting

Wednesday, November 24, 2010

Bra Siapa ni

Salam semua kawan2 ni nak terjah cerita kisah benar ni.Petang kemaren saya seperti biasa balik kerja terus masuk kan kain2 kotor semua dalam woshing meshin, pastu masak masak sambil tunggu kain siap di cuci,siap cuci kain saya bukak pintu belakang rumah  untuk jemur kain di ampaian belakang rumah.tengah duk sidai 2-3 lain kain baru terperasan  ade BRA tesangkut elok je atas pagar rumah saya,Ya Allah siapa punya ni? terkejut gila,pastu sempat lah jugak saya membelek-belek kot-kot lah saya punya,tapi masa tu terfikir kalo lah saya punya,aishhhh....malu besar aku jiran2 duk lalu lalang kat blakang,Ternyata itu bukan milik saya.dan yakin 100% bukan milik saya sebab saya tak pernah jemur di ampaian " sotong saya,penapis tea saya,dan sotong suami saya"....mahluk Allah mana lah sangkut  dia punya penapis tea atas pagar rumah saya????? eee.....sungguh tarak senonoh, mungkin kah sesiapa yang jemur merata2 pastu terbang nerata-rata kemudian tercampak ke rumah saya???? tak mustahil jugakkan....ee...Tak tau mek nak kata apa lupa mek nak snap picture....

No comments:

Post a Comment