Voting

Friday, October 15, 2010

urusetia OSS Day 2010 @ Putrajaya




Isnin lepas saya antara yang terpilih di tugaskan menjadi urusetia hari sumber terbuka OSS Day 2010 @ Putrajaya.Saya bermalam di rumah rehat Flat Hijau.mula mula rasa pelik dan bajet tak selesa,tapi alhamdulillah semua kemudahan ada.majlis dirasmikan oleh Yang Amat Berhormat Tan Sri Haji Muhyidin Bin Hj yassin Timbalam perdana Menteri Malaysia.berikut sedikit kenangan sepanjang 4 hari saya disana


pelbagai program yang melibat kan open O.O dan LMS telah dilaksanakan,agak kalut tapi semuanya bejalan dengan lancar.

3 comments:

  1. berikut tu aku bajet byk la pic2, rupenye 2 kpg jer..huhu..oss tu ape??rss aku taw la..

    ReplyDelete
  2. la kenapa tak cakap klu tak boleh dtg rumah akak..

    ReplyDelete
  3. dila:hahaha,aku kan biasa gini..koya lebih

    kak Atie,saya dah terfikir mcm tu tapi sy pk kak atie sah-sah lah tak larat taknak nyusahkan,tapi dalam hati best nya kalo blh jumpa rakan blogger saya ni ha

    ReplyDelete