Voting

Friday, September 3, 2010

Picnic






Sungguh panjang rambut budak ini.mau di gunting ni sambut raya.petang semalam mcm biasa kua beli barang mesti kena berbuka kat luar kalo tak, sah-sah tak sempat nak membeli mau tidak nya,menempuh jem ..oh tidak,itu pon semalam sebelom berbuka lebih kurang jam 5.30 petang saya singgah ariani sekejap,selesai kat situ terus ke taman shah bandar membeli kuih dan air memandangkan lauk dan nasi saya dah siap masak kat r umah.memang begitu cara saya berbuka lebih jumat dan sedap masak sendiri dari beli semua nya.Kami mkn kat Pantai Batu buruk.dan mcm biasa jugak penuh manusia yang turut sama berbuka kerana masing-masing nak kejar masa membeli barang keperluan raya.masing2 ada yang kelek bakul macam saya jugak,penuh bekal...suka jugak sbb rasa mcm suasana picnic....ok...pastu lepas berbuka kami ke giant..cari apa yang patut merangkap solat maghrib.pastu ke TTc cari baju melayu dan kopiah si Irfan ni,then seterusnya ke kedai furniture....on the way ke kedai furniture ni lah saya terserempak dengan kemalangan yg melibatkan 7 buah kerete...kesian kan.tak dapat lah beraya kereta dorang rosak teruk...ish..ish...Nauzubillah

No comments:

Post a Comment