Voting

Thursday, September 2, 2010

BERSIH bilik

jumaat -Hari ni saya Terrrrajin pulak bersih rumah..ops..bukan rumah....just bilik hokeh....dah lama rasa saya nak kemas bilik kain baju saya ni...rumah saya bilik tak banyak hanya 3.Masterroom pastu 2 bilik kecik.1 bilik Irfan 1 lagi bilik kain baju merangkap bilik segala semak samun.Harini Alhamdulillah walaupun tanpa sahur pagi tadi saya berjaya meluaskan space bilik yang sempit dengan barang-barang yang langsung tak berguna...puas hati arini mak bersih bilik ko......ha sekali sekala terbit kerajinan yang terpendam,comey dan kemas jadinya.tapi malas pulak nak snap gambo ..tak pe lah janji dapat luahkan dlm blog kesayangan ku ini...ni jap lagi nak kua plak ni cari baju melayu anak teruna,,,hikhikhik...ok tara....assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment