Voting

Monday, May 3, 2010

Dugaan April 2010

Ni hari pertama warded....lemah gemalai....angguk -iling je boleh...becakap pon lemah

Irfan tak nagis pon masa nurse cucuk jarum nak masukkan air.....gud boy

Ini lah dugaan untuk mama dan abah tahun 2010.....dan harapan mama biarlah hanya sekali....walaubagaimana pun itu semua kerja Tuhan,kita hanya mampu merancang,Maha Esa yang akan tentukan..

Ceritanya bermula pada awal pagi ahad yang lalu 25/4/2010 lepas subuh badan Irfan dah terasa panas...tapi saya ingatkan demam biasa,still hantar kat sekolah....tepat jam 11.08 pagi saya dapat panggilan dari Taska,cikgu taska bagi tahu Irfan muntah tak henti2 kat taska.Saya mintak permition Guru besar yang kebetulan ada sebelah meja saya masa tu.terus call abah Irfan bagi tahu nak bawak anak dari taska ke hospital.saya terus ke taska sampai kat Taska,irfan dan lembik,cikgu pon nampak dah rungsing,ye lah kan anak murid dia dah bertukar rupa,saya ni sebagai mama,lagilah...Sampai je hospital saya dibenarkan terus bawa anak ke rawatan kecemasan memandangkan irfan sangat-sangat lemah.Melihat keadaan yang agak tak stabil,Doktor sarankan irfan di x-ray,keputusan e-ray menjelaskan anak saya dah terkena jangkitan kuman pada paru2nya,Doktor masukkan air,dan warded at 25/4 - 27/4 2010
dan sekarang Alhamdulillah Irfan dah sihat dan kembali aktif better than before....tq Allah...

No comments:

Post a Comment