Voting

Tuesday, March 9, 2010

Irfan dan Taska Permata

Harini masuk hari ke-3 Irfan ditinggalkan kat Taska,saya dan suami bukan ape,kesian ngan tokki dan tok dia,,,Irfan makin aktif,tok dan tok'ki makin lama makin tua,dah tak larat nak layan kerenah dia yang makin menjadi-jadi,satu lagi nak kasi Irfan berdikari,kalo tidak,manjanya tu makin menjadi-jadi.Tapi kesian pulak tengok dia asik menangis je kat taska.pagi tadi saya hantar dia kat Taska,dia siap bergayut kat tengkuk saya mintak dipeluk,air mata,air hidung toksah cakap lah.banjir habis.tapi apa nak buat saya tinggal kan dia dalam keadaan dia menggelupur tak nak duduk kat taska,mula-mula naik kereta dari rumah tadi dia dah siap cakap dah "mama, nok gi umoh tok"...saya motivate dia pulak cakap kat skul ade kawan,mainan,cikgu,playground.langsung tak dilayan nya...sampai je pintu masuk terus menangis tak henti-henti sehingga lah saya klua dari pintu taska tadi.dia meraung makin kuat didengar sampai ke pintu kereta pulak.dengan keadaan dia yang masih selsema dan batuk saya tak sampai hati sebenarnya tengok keadaan dia tapi apa nak buat kena tahan telinga je lah untuk seminggu dua ni..." dear Irfan,mama tinggalkan Irfan kat skul bukan bermakna mama tak sayang kamu,tapi mama nak bagi kamu ruang untuk Irfan lebih berdikari dan belajar dengan persekitaran.semoga Irfan sukses dengan dunia baru Irfan,dan semoga Allah sentiasa selamatkan Irfan.......mama akan sentiasa doakan kamu.amin,"..

No comments:

Post a Comment