Voting

Saturday, January 2, 2010

once upon a time



ada iras-iras tak muka mama dan Irfan


Ini ada satu kisah......hehehehehe...tak de lah saje nak upload...bukan kisah ape pon...tadi balik tengahari duk asik belek punya belek...terjumpa pulak gambar-gambar zaman riang ku....best nya kalo masa dapat diputar kembali..tapi mana mungkin.Bestnya kalo zaman kanak-kanakku kekal abadi....dan bestnya...kalo hanya senyuman tertanam dihati,zaman yang tiada duka,tiada sedih pilu dan zaman yang langsung takde masalah..hanya pk nakmain dan sonok-sonok je....kita layan...





Gambar yang paling saya suka sebab saya PERASAN sibijik macam my son IRFAN..kita serupa...la..la..la..la



masa ni tak ingat umo berapa lupa nak tanya mak



Sang Suami yang amat-amat cute masa ni...tak sure pulak umo berapa masa ni....bagus punya bini....gambo ade...umo tak tanya bape tahun..simpan tahu kaji tak tahu...well...zaman kecik suami masih the making of......



Ini ketika umur 3 tahun tapi dah ke sekolahtadika sebab mak saudara cikgu tadika.so 3 tahun pon boleh sekolah......masa ni....baru naik mandi Arwah nenek tolong mandi dan bedakkan saya...masa ni saya kene tinggal dek mak dan ayah yang pada masa tu kerja kat ladang kelapa sawit.....saya selalu kene tinggal demi membiarkan mak dan ayah mencari sesuap nasi.......(ops....bdak tu..saya yang comotkan..maklumlah...baru pandai pakaibedak)



ni pulak baru balik dari tadika....pastu makcik saya ajak bergambar...bersama gambar Arwah Ayah Ki dan Mok Tok

No comments:

Post a Comment