Voting

Wednesday, December 30, 2009

Salam 2010




Salam Blogsss......eh..eh...kita dah sampai ke hari khamis dah,hari terakhir tahun 2009....esok pulak Jumaat..harap kita semua dapat lah berdoa mudah mudahan hidup kita semua aman sentosa hendaknya...dan sempena malam jumaat ni.boleh lah kita sama-sama bersolat hajat,baca yasin,dan sebagainya....memohon keredhaan Allah.amin..insyaAllah....Pelbagai suka duka telah dan akan kita tinggalkan sepanjang tahun 2009 ini...apa yang baik kita teruskan dan apa yang buruk harap kita jadikan pengajaran.....seperti ibu-ibu,isteri-isteri,kakak-kakak,dan anak-anak yang lain saya juga berharap dapat menjadi,ISTERI,IBU,ANAK dan KAKAK yang sempurna didunia dan akhirat tetapi sebagai manusia biasa,walau sejauh mana pun azam kita,kita tidak dapat lari dari melakukan kesalahan,lebih -lebih lagi kepada insan yang kita sayang,tetapi itu lah dugaan Allah...setiap yang Allah berikan semata-mata hnyalah ujian untuk menguji kesabaran kita sebagai ummahnya.Oleh yang demikian,kepada sesiapa sahaja yang sedang atau pernah menjenguh blog saya ini,saya memohon sepuluh jari ampun dan maaf andai kata-kata yang tertulis didalam blog ini pernah menyentuh hati dan perasaan kalin.ia dicipta atas dasar sayangkan keluarga anak dan suami serta rakan taulan yang mengenali diri saya.dan ada kalanya mungkin ada perkara yang tidak disenangi oleh kalian saya mohon maaf,semoga esok 2010 memberikan kita kekeatan untuk meneruskan perjuanagn kita yang masih jauh dan belum selesai....sekain terima kasih

p/s : gambar diatas dan dibawah tidak berkaitan dengan N3 ini....saja nak menyengek kat c2.



No comments:

Post a Comment