Voting

Monday, December 28, 2009

Saya Memasak Suami Membunoh


Salam Blogss........ha....Entry saya kali ni....agak berbeza dari sebelum nya....ape yang bezanya???...hehehe..ni aktiviti bapak ey......perhatikan betul-betul mende alah tu....tu laki i yang pegang tu....OPS!!!!!!....oh...bukan..bukan...bukan....tu bukan reked badminton ke...tenis ke....hehehe...mende alah tu adalah...senjata pembunuhan lalat dan nyamok....hahahaha...ini lah aktiviti baru suami saya...tengok kaki suami ku....bersilang konon-konon jadi model alat pembunuhan nyamuk dan lalat.kuikuikui...sory bang....dengan adanya mende alah ni...mudah segala kerja...tak de lagi lalat especially...tambah-tambah tengah saya duk siang ikan dan sotong...ai...macam menjemput plak lalat kat sinki...dah bermula sabtu yang lepas.tak de lagi lalat dannyamuk kat rumah...semua mampos dikerjakan suami saya...hanya hayun kan ke arah lalat...terus sot..lalat berkenaan...dan mati karen lah beliau....penebos (laki i) nya pulak...dah mcm kemaruk cari lalat plak nak bunoh....sampai nak masak pon...sebok ngan dia...almaklumlah...baru dapat...sampai lalat pon takut nak dekat.... dan hasil nya.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Kemamposan mu tidak dikesali,malah amat desenangi....itu baru sikit...sampai petang dekerjakan suami,bepuluh ekor dah jadi korban...rasakan...dulu ko tak dengar cakap aku...aku cakap suh ko lari ko main-main kan aku.nah sekarang ambik ko...padan muka.

Sebelah mlm plak...ade lah lalat yang degil...tak jatuh bila dah lekat kat jaring2 dia tu...siap laki i bakar lagi....bau hangit tu...kesian...udah lah bunuh...dera lagi....hehehehe....apapon...lalat tak de pekdah nya untuk kita...nyamuk pon...so...bunoh je....

baiklah....sampai disini saja..entry untuk kali ini.berjumpa dilain waktu...tara.....








No comments:

Post a Comment