Voting

Saturday, September 12, 2009

Sesi Habeskan Doitttt

SABTU 13/9/2009

Lagi melayang duit saya.kemarin....saya pergi service kereta....gi sorang je....dah booking dari minggu lepas lagi,booking nye kul 2.30 petang.memandangkan ank dah saya tinggalkan dengan mak...saya turun lebih awal dari rumah dalam jam 11.30 pagi,dalam perjalanan ke bandar,,,,baru terfikir nak ke mana dulu ni....booking service kul 2.30...pastu teringat lah...minggu lepas saya kua ngan husband ade jualan raya kat TTC
so saya membuat keputusan drastik untuk menuju ke sana....ya Allah manusia....mcm dah besok nye nak raya dah....oh tidak....jem gila jalan...tapi mudah pulak dapat parking...(betapa setan mempermudahkan saya menghabiskan pitis ku....) masuk dewan kanan,terus tergoda dengan barang perhiasan rumah,bilik DLL...
Allah mak....mcm vantage jugak lah...teringat pulak kat husband.....nak carikan cadar....kebetulan pulok cadar yang saya tengok tu...cantik nya...corak yg lembut tapi kain nye tebal....ape lagi...."angkat satu" cakap kat salesgirl tu.....pastu tenampak pulak lapik kusyen kereta....ambik 2....pastu nampak pulak alas meca kecil...ambik 1
Ya Allah ampun kan aku..adakah aku membazir...@....Arhg.........
ambik je lah
terus bayar.......tengok plak bantal sofa.....adus......sulaman dia timbul...bunga kecik2 kain baldu....warna lembut...comey nye....
tak terdaya nak menahan
saya tak mengambil nye....ingat sket weh....bayak lagi mende yang penting
pastu gi lak dewan B tergoda pulak dengan tudung awning...rembat satu....bayar terus jalan lagi....ternampak pulak tudung bawal sulam kait...bunga die sebesar ibu jari tangan...centeeeeekkkkk nye....terus ambik....pastu bila nak menuju ke kereta......sambil jalan...sambil berkata "habes duit aku...habes duit aku"masuk dalam kereta sms kat husband....."you!!! ganti duit i ye....i belikan cadar untuk U"he..he..he..(padahal kan saya yang nak beli....)
husband plak membalas sms..."ok" tu je.....hati ku terus berasa lega.....itu saja cerita semalam....
heheheeh inilah nafsu ramadhan...sebab kalo kat trg ni...mende yang pelik2 dan murah2 dan yang tak de jual bulan lain...ade jual dibulan ramadhan ni....BETOL!!!!!.......oh....heheh





No comments:

Post a Comment