Voting

Saturday, September 26, 2009

Habeslah sudah cuti BERAYA


nilah gambar-hambar saya sekeluarga



Selamat bekerja untuk semua rakan-rakan saya.Mesti ade yang tengah sedih sbb malas nak masuk kerja dan mesti ade yang happy sakan nak masuk kerja sbb dah lama bercuti raya...sbb nak beraya kat opis pulak...kan....Saya pulak ade suka ade sedih....sbb masuk kerja arini (Raya 6) patut nye boleh lah ziarah kubur......lagi happpening arini kat tanah perkuburan...tapi saya tak dapat lah ke sana sbb dah masuk kerja....ni ha...kerja2 pon sempat lagi layan blog....hehehehe.....sampingan lah katakan....best kan beraya....bergumbira bersama keluarga...dapat cium mak ayah dan adik beradik....kalo tak raya....mesti susah sikit kita nak cium mak ayah kita betul tak....karang kalo tiba2 kita pi cium mak ayah mesti orang pk kita ni dah nak mati.....hehehehe.....(bagi mereka yang jarang mencium mak ayah lah ye)..........saya pulak tahun ni...sakan beraya sbb turn pagi raya berada rumah mak....tengahari baru lah balik beraya rumah mertua....tapi tak kisah sgt sbb kami kan org dekat2 je.....tak de sedih-sedih nye...bab-bab balik beraya ni....ni lah untung nye mencari jodoh dengan org dekat-dekat....tak gitu????.....


ok...boleh lah layan gambar-gambar raya saya sekeluarga

No comments:

Post a Comment