Voting

Thursday, January 5, 2012

SALAM tahun baru 2012

Aduh...sungguh lama saya tinggalkan blog kesayangan saya ini.mungkin org lain tengok last entry pon dang sangka saya punya blog dah penuh sarang spider huahaua....gila



saya bizi......bizi sangat sangat


eh bizi ke...ke buat-buat bizi......tak de lah takde lah bizi sangat biasa lah kemalasan melanda...maka tebal seinci lah habuk blog hamba ini...

 
ok selamat tahun baru intuk semua pembaca yang mungkin ada tersinggah kat blog yang tak seberapa dan yang entah ape2 ni......

oklah nak crita sikit lah hal2 yang berkenaan dgn tahun 2011....ekceli takde apa yang nak dikonsi  dan saay yakin setiap anda pasti ada moment-momentyang menarik dan tak kurang juge yang sedih.....mcm saya juga.....yang paling menarik dapat melancong ke luar negara untuk pertamakalinya, yang sedih  bila anak buat peel....huahauahua......sila bengang.....hahah

tahun ni pulak setkat ni masih tak de azam.sabb  saya ni tak suka buat azam....saya kalo buat azam selalu fail selalu K.O...baik tak payah buat pakai on the spot je....inshaAllah mesti ada yang best juga.....



APA????????????????????

tambah anak????/

oih.......mesti lah itu bukan azam....itu target utama lagi ....tapi bukan kerja saya....kerja ALLAH yang maha Esa untuk melunaskan....saya hanya mampu berdoa dan berusaha.....


ok....plan tahun ni nak aktiv berbelog....tapi tatau la menjadi ke tidok....kalu menjadi kira ok lah
kalu idok...jawap nye makin bersawang pulok le belog ambe ni.....

eh ape saya merepek ni....takde lah...saje nak cerikan blog saya ni....


terima lah ikhlas dari ku....



.

No comments:

Post a Comment