Voting

Tuesday, March 1, 2011

Saya Hilang Mood

Entah kenapa sejak sebulan yang lalu saya hilang mood untuk berbelog,kalau dulu saya rasa tak senang duduk kalau tak menulis,tapi sekarang jari jemari saya  makin keras untuk memetik butiran huruf pada keyboard ini,tidak tahu kenapa,MALAS saya sudah menguasai diri.tolong saya..............

tolong RAJIN kan saya.....tapi bagaimana,saya tak tahu,saya dah buntu,kenapa saya jadi begini
ok...ok...ok...saya akan cuba untuk pujuk diri saya untuk menulis isi2 yang berguna tentang femli irfan untuk saya sendiri dan untuk teman-teman yang sudi membaca biarpun sepintas lalu.terima kasih kepada kalian yang masih sudi menjenguk blog saya.....itu saja untuk malam ini....sememang nya saya sedang merindui suami saya...sob...sob....

5 comments:

  1. haipppp..biase dia mls2 ni...wekappppp !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. it's normal rasa malas-malas tu, lepas ni mesti ok balik..take your time ya! ^_^

    ReplyDelete
  3. bakpe plk mek malas yer....
    kena suh cik abg balik cepat tuuu baru rajin mula heheee

    ReplyDelete
  4. Mungkin selalu buat rutin yang sama kot.. cuba alih angin, buat benda yang tak pernah dibuat...hehe

    ReplyDelete
  5. apa kata ajak irfan menaip bersama..sure banyak isi.

    ReplyDelete