Voting

Friday, December 31, 2010

Salam Tahun Baru

Assalamualaikum kepada semua yang pernah menjengah blog saya yang tak seberapa ini.Selamat Tahun Baru 2011 kepada semua muslimin dan muslimat yang dirahmati,diharapkan segala kenangan pahit manis sepanjang 2010 menjadi hikmah dalam sejarah hidup kita,sesungguh nya yang baik atau buruk semua nya mengandungi hikmah dari Allah yang maha pencipta.Saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf andai sekiranya sepanjang penulisan saya ini ada terguris mana-mana peerasaan kalian selalu saya ingatkan apa yang say atuli dan cerita kan segala-galanya bukan niat untuk menunjuk-nunjuk sebaliknya berkongsi kegembiraan yang tak pernah diduga oleh diri sendiri,Saya manusia biasa yang tak dapat lari dari segala perasaan yang tak lari dari sikap seorang yang bergelar wanita,fesion,make-up,shopping,emas,holyday,rumah kereta,anak semua nya menjadi topic hangat dibibir setiap wania,begitu jugalah dengan saya,dan sudah pasti kesalahfahaman dari pembaca belog ku yang tak seberapa mungkin ada,mohon maaf sepuluh jari sempena membuka lembaran baru,terima kasih kepada  follower ku yang tak berapa nak ramai,kerana sudi mengikut ku,heheheh.dan azam baru saya juga mesti sama seperti anda juga,tak lain tak bukan,berbelog mengenai kehidupan wanita.........semestinya......tata..........




budak suka korek lobang hedonggg


(versi skima ye puan dan tuan) :)

No comments:

Post a Comment