Voting

Thursday, December 23, 2010

Mama di tegur Irfan

Awal pagi tadi saya masuk dapur nak buat nasi goreng for our Breakfast....pastu tetiba nak buka dapur gas bekali -kali tak kua api pon,Maka saya terpaksa lah menyuruh encik hubby turun ke dapur tukarkan baterinya yang dah kondem, saya  pon dari bawah memanggil-manggil encik hubby yang tengah lena di ulik mimpi,...sudah menjadi tren zaman sekarang kita memanggil hubby dengan panggilan ABAH bagi membiasakan anak memanggil abah nya...lihat dialog di bwah .....rasa malu ada,terkejut pon ada...

Saya : aboh...aboh...O.....aboh...turun kejap.dapur dok kua api ni...kene salin bateri
         oooo Aboh....(sahutan lambat didengar memandang kan abh irfan masih lena dibuai mimpi)

Saya : Aboh...o...aboh wehhh cepat lah bangun,turun tengok dapur ni....mama nok goreng nasi ni...

IRFAN MENJAWAB

Irfan : Eh mama jangan panggil aboh gitu.....panggil abang.panggil aaaaaa.....bang,,,dengo dok ifan    kata ni.....jangan panggil aboh,panggil Aboh tu ABANG!!!!!

Ya Allah anak aku..........bijak nya kepala hotak,tapi time peel selamber je dia buat selambe badak....
irfan oh irfan

3 comments:

  1. salam perkenalan, ala comelnye...jgn lupa panggil suami abang...hehehe,

    ReplyDelete
  2. TQ KAWAN BARU KU ERIENZ...YE LAH.....KENE SENTIASA PANGGIL ABG LAH PAS NI...HIKHIK

    ReplyDelete
  3. hahaha pandainya si irfan ni sekolahkan mak dia...

    ReplyDelete