Voting

Friday, October 1, 2010

Hari Yang Penat

Hari ni adalah hari yang penat buat saya,manakan tidak menyertai perkhemahan pelajar skP.seronok dan berbaloi berjaga hamppir 24 jam.perlbagai kenangan dapat saya kutip sepanjang 2 hari berada di tapak perkhemahan iaitu di Kem Merbau Menyusut Setiu Terengganu.Kehambaan yang dijangkakan dari sebelum saya sertai ternyata meleset sama sekali.kem yang jauh terpencil tapi sebenarnya amat sesuai untuk kanak-kanak dari sek rendah ini beraktiviti.apa tidaknya khemah-khemah didirikan dibawah pepohon buah-buahan yang merimbun.Menurut JU yang bertugas disana,semua pokok buah-buahaan disini mengeluarkan hasil yang banyak bulan puasa baru -baru ini.andai kata bulan berkenaan bukan jatuh pada bulan puasa,dan kami mengadakan perkhemahan disana,ternyata kami semua dapat merasa nikmat makan buah-buahan dengan seronoknya.Apapun terima kasih kepada semua guru dan staff SKP kerana bejaya mengadakan program ini dengan jaya nya walaupun hari ini hari kedua dan perkhemahan berakhir pada hari esok.Rasa sayang nak tinggalakan adik -adik di tapak perkhemahan.budak-budak ni sporting dan dengar cakap, itu sebabnya kami senang nak menguruskan diorang ni.itu saja dari saya ...malam ni prog ram persembahan akhir kumpulan ...saya tak dapat lah nak join memandang kan kami bertugas mengikut shift.harap semua nya selamat dan ok



Ni hari mula-mula kami sampai.terus masak-memasak sediakan makanan uttuk makan tengahari

bergmabar dalam khemah sebelum tidorrr...masa ni jam dah hampir kul 1 Pagi...tapi masih keras mata

breefing sebelum jungle tracking

dengan adik comel ni bukan peserta tau..ni budak tupang je..

Segar dan sejuk mata memandang view kebuh berbukit ni

benti rehat seketika,basahkan tekak dengan bekal air

musuh utama AKU

bersama Ketua Perkhemahan cikgu Hasbul

seronok tengok cikgu Zokry dikhianati oleh anak-anak murid nya


2 comments: