Voting

Monday, September 13, 2010

Letih Melayan Tetamu (raya ke-3)

Keriyuhan yang tadinya bagaikan mengalahkan pasar menjadi senyap secara tiba-tiba,aku duk asyik memcuci gelas cawan sisa minuman tetamu yang datang ke rumah berhari raya,mengapa iyanya senyap tiba-tiba????OH!!!!!!! inilah hasil intipan aku.rupa-rupanya tertiarap di atas meja...oh sungguh penat pak cik kayo ini melayan tetamu.bukan layan tetamu pon,menaikkan kemarahan mama dan abah lagi ada.apa tidaknya,sampai je tetamu makin menjadi-jadi lah pe'el nya tu.makin mengada-ngada.warning aku pon tak dihiraunya.Ya Allah...kacik gigi je aku geram nengok dia yang asik tak endah dengan jelingan tajam menusuk kalbu aku ni.eeee......tapi bila tengok dia tertiarap mcm ni,lucu pun ada,kesian pon ada.apa tidaknya,sanggup tahan mata dari tidur semata-mata nak jadi tukang sebok dengan kawan2 mama dan abahnya.balik je tetamu....terus tebongkang.....Irfan oh Irfan.......

No comments:

Post a Comment