Voting

Thursday, September 23, 2010

Kursus KESEDAR INN Gua Musang Kelantan






Alhamdulillah saya selamat kembali dari berkursus di Gua Musang,Kelantan setelah dengan jaya nya saya dapat menghabiskan selama 4 hari 3 Malam berkampung di Kesedar Inn.perjalanan ke sana mengambil masa lebih kurang 7 jam ke sana cukup menguji kesabaran,maklumlah dengan Bas jabatan,lainlah kalo kita pergi ngan kereta sendiri kan,mungkin perjalanan mengambil masa yang agak pendek,memandangkan terdapat jalan alternatif yang lain seperti kenyir-aring...setibanya jam 3.30 petang saya berserta rakan2 terus chek-in room.sy dapat room 12.duk sekali ngan Norlida from sk Kemasik Kemaman,agak penat tetapi boleh lah....tempat pon agak selesa walaupon view yang tak berapa nak menarik,manakala bab makan pulak...ha...memang kena ngan selera cuma kekadang ada sejenis dua kuih yang tak lari dari selera orang kelantan yang MANISSSS......hihi...tapi apa pon tq kepada pihak pengurusan maklumat dan ICT JPNT kerana memberi peluang untuk saya menambah ilmu yang tersedia ada.....

No comments:

Post a Comment