Voting

Friday, August 27, 2010

shopping raya lebih kepada ANAK

oh kasut anak dah selesai,selipo pon dah beli jugak 1 pasang,seluar dan kemeja pon dah beli tunggu lagi sepasang sut melayu dan songkok,tak larat dah kami nak tempuh jem on the road....sungguh ramai rakyat terengganu kluar shopping raya.....husband pon dah beli sikit dia punya...Saya serba simple this year...sbb baju kurung dah siap sbb kakak ipar yang jahit,so memang senang,yang lain pakai mn ada je lah tapi nak jugak kat bawah ni....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
ekceli ni bukan kasut raya pon....tapi saya ni dah 6 tahun lebih kerja masih belum ada kasut kerja.di kesempatan raya ni,memangdang kan clark ada patern2 baru so saya mengambil kesempatan untuk dapatkannya sepasang,boleh lah pakai time kursus.pernah dulu saya masuk kursus di tegur kerana dari atas kepala bukan main...sampai kaki,saya ditegur kerana hanya pakai sendel...sendel ni bukan apa..bagi saya ringkas dan memudahkan pergerakan.tapi tu lah tak sesuai masuk kursus.tu yang beli sepasang...hehehe buat sebok beli musim raya kan...hehehe,,tapi boleh lah selit-selit buat raya.....

2 comments:

  1. bestnye dapat s0ping..nik wat la shoutb0x..senang blogger nak tinggal jejak..klik jer kat sh0utb0x aku..

    ReplyDelete