Voting

Wednesday, August 4, 2010



Penat sangat tapi seronok bawak murid2 jalan jalan tetiba rasa bertanggungjawab pulak...ok lah tak mo cakap banyak upload gambar je kije mama kamu ni Irfan....



Makan Keropok ni Free tau sebab tuan kedai baru bukak kedai...serombongan cik kiah dibelanjanya tuan kedai


Ni semua arahan photografer...paksa gak saya duk kat kereta merah tu....kereta sape punya pon saya tak tahu



saya suka sangat gambar ni...semua ceria






Mama tinggal Irfan sebab rasa tanggung jawab terhadap kakak2 dan abang2 ni semua...ok...sayang mama demam hari ni...takpe nanti cepat2 sihat ok sayang...

2 comments:

  1. haiii nik neh..jln sokmo beliau neh..
    x ajak aku skali lak tuh..
    pepun, tq follow aku deh..rajin2 la guling2 kat blog i yer =)

    ReplyDelete
  2. Klako guh ayat baginda,patik sokmo berdekah baca ayat baginda,patik bersyukur sangat2..........eh ape hal plok aku bersyukur ni...KOYA doh aku...ok lah gu...patik nok derenrus ni...babai

    ReplyDelete