Voting

Tuesday, June 1, 2010

Terasa semangat pulak nak berbelog mlm ini sejak tukar templet baru i ni...ihik..ihik...mcm templet copyright Reserved pulak......perasan...tapi tak pe lah ni ade mood nak melalut sket,memandangkan Si Manjaku dah tidur.Sambil-sambil pasang telinga dengar HalaQah,sambil tgn ku memetik-metik keyboard ini.Harinikan...nak cerita sikit lah...hampir 1/2 jam jugak tadi saya bersembang di laman Fb dengan Cikgu zaman sekolah rendah saya dulu.Sebenarnya dah agak lama jugak saya carik dia kat Fb tapi tak dapat-dapat,hinggalah terjumpa dia menyapa seorang kawan saya juga dlm laman sembang FB.banyak perkara yang telah saya dan CIKGU ISHAK AYUB bualkan.tiada lain berkisarkan kenanang lama bersama cikgu saya itu.Agak Miang...tapi kami anak-anak murid dia bagaikan dah lali dengan perangai nya tu dan kami tak pernah meluat.Saya masih ingat saya selalu usik cikgu tu dulu.kesian dia.naik malu jugak dia agaknya dapat anak murid macam saya ni...apa pun cikgu Terima Kasih diatas jasa cikgu pada saya.kerana cikgu jugalah saya berada di tempat saya sekarang.sedikit sebanyak rezeki saya ini juga datangnya dari Cikgu.Betullah kata orag, orang yang baik Allah sentiasa akan membantunya,saya amat berbangga dengan cikgu yang kini dah pun menjadi pensyarah di IPG.Tahniah cikgu

No comments:

Post a Comment