Voting

Saturday, June 26, 2010

soping ong lain

INi adalah cerita pertama mengenai shooping on line.Sepanjang berkerjaya mengadap PC ni,inilah pertamakali saya shoping on line...tetapiiii.....saya amat berpuas hati dengan barang yang saya beli.Kenapa saya kata saya puas hati????

saya puas hati kerana

1-Cantik dan kreatif,sebab dari kecil lagi saya suka hasil kerja tangan (tapi tangan sendiri keras dan tak berhasil seni...heheheh)

2-yang dilihat didalam PC (sacara online) adalah sama dan tepat dengan apa yang sampai ke tangan

3- Tidak ditipu kerana penjualnya memang berniat baik dan ikhlas (tq kak Renee)maklum saja lah kalian semua pasti lebih arif tentang risiko belian online..duit bayar dulu barang baru di pos kan..kan..kan..

dan hasilnya ialah

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





dan pada badan patung yang slim-melim tu....ialah
*
*
*
*
*


2 comments: