Voting

Wednesday, September 2, 2009

Pagi ni rasa letih sangat-sangat,biasa nya saya ni kalau hari khamis...ceria semacam je...nak tahu kenapa....sebab esok nya hari minggu....boleh rehat panjang...mungkin sbb rasa letih...dah hari ke-13 kita berpuasa,rasa nya baru 2 kali saya berbuka puasa di rumah sendiri...banyak berbuka di rumah mak...dan sekali sekala rumah mertua.....rumah pon mcm tak sempat je...nak berkemas...harap esok menjadi mama yang rajin better than today....oh ye....ni nak masuk kan sedikit slot menu berbuka yg semalam punya,semalam saya mc...ke klinik cabut gigi...dan mengambil kesempatan masa yang ada untuk masak yg special sikit lah....sempat pergi pasar beli kepala ikan merah...."sempat berfikir..ni kalo buat asam pedas ni...best ni"dalam duk kemam kapas kat gigi yang baru dicabut....sempat lagi saya ke pasar...mencarik lauk2 nasi untuk dijadikan juadah berbuka....(mana mau cari isteri seperti ku).....heheheh perasan...balik rumah rehat2 pastu mulakan aktiviti memasak...so jadilah asam pedas kepala ikan ala-ala melaka gitu...lepastu buat sambal petai letak tempe.dan goreng kailam ikan masin....petang nye plak pi jalan2 pasar ramadhan nak cari air soya yang best...tapi kat tempat selalu beli tu dah habes....yang ada hanyalah air mata kucing...saya pon beli untuk cubaan kali pertama....tapi memang sedap rupanya...sbb sebelom ni tak pernah rasa nak cuba,bila try sekali sedap jugak...ha.... tu lah cerita kerja saya seharian kelmarin ...itu saja....tata...

No comments:

Post a Comment