Voting

Wednesday, August 19, 2009

my little prince was fever

Kesian tengok irfan sepanjang minggu ni...demam teruk....saya mula risau sbb ni musim H1N1...Nauzubillah...mintak dijauhkan...petang selasa...untuk kali ke 3 nya saya ke klinik....temperature badan dah naik 39.1 sampai doktor cakap"tingginye demam Muhammad Irfan"...masa tu jugak doktor bagi ubat suh makan.saya Deside tak masuk opis...then terus balik rumah....tanggalkan baju dan seluar just pakai dyper....bagi die rest....nak basahkan badan dia tak mo....malam nye hingus keluar macam air..disertai dengan darah....saya dah jadi mcm tak tau nak pk tengok keadaan dia....kesian...senyap....je...ajak bercakap pon...dia hanya mampu senyum dan sesekali dia merengek.....jam menunjuk kan pukul 2.30 pagi....panas badan nye...ya Allah Tuhan je yang tahu....saya basahkan badan nya....dan ajak bercakap...tak pasti jam berapa...my b lingkungan jam 4.00 pagi baru lah dia lelapkan mata....so semalam saya hantar sms kat boss mintak permision cuti...boss ok tak de masalah
sepanjang hari kelmarin...Irfan Asyik mahu saya pelukkan die je....die pulak tak nak lepaskan saya....sampaikan mandi pagi pon terpaksa tunggu waktu die tidur lena...(jam -+ 11.00 pagi)
t-shirt saya yang berwarna putih kosong masa tu tak dapat digambarkan...penuh dengan hingus nye..sedikit darah sedih tengok baju saya....terjaga je dari tidur...saya mandikan die...bagi susu dan ubat...Irfan sambung tido balik....saya tak henti-henti basahkan badan nya...ingatkan nak hantar ke HHT...tapi suhu badan dan agak menurun...saya pantau kat rumah je lah....mlm tadi nampak ok...banyak bagi air kosong kat dia....pagi ni hantar kat rumah tok dia....nampak sayu...je...masih lemah.....harap Irfan sabar dan kuat...Amin....

No comments:

Post a Comment